Serious game voor callcenters

Cevora

Bestaat er nog iemand die nog nooit contact heeft gehad met een callcenter? De meeste merken en dienstenbedrijven maken gebruik van callcenters om hun klanten te woord te staan. Hoe leid je nieuwe en bestaande medewerkers van zo’n callcenter op? Cevora wilde het op een korte, plezante manier.

Wat is plezant en tegelijk leerrijk? Een serious game, natuurlijk. Je bevindt je in een nagebouwde callcenteromgeving. Voortdurend komen nieuwe vragen binnen. Via chat, e-mail of social media. Aan jou om elke klant correct te woord te staan. Door de korte stukjes theorie, die verweven zitten in het spel, leer je dat klant koning is. Maar dat de koning ook niet altijd gelijk heeft …

Laat je horen!

Ons adres

Handelsdokcenter

Stapelplein 70 Bus 206

9000 Gent

Ons e-mailadres

info@epyc.be

Ons telefoonnummer

09 225 00 64

IBAN

BE96 8917 8406 0205

BTW

BE 0474.787.680

  • Instagram
  • LinkedIn